28 Nisan 2010 Çarşamba

Bir yerden başlamak gerekirse.. Güzel Şey'lerden başlayalım :)

Hayal kurmak güzel şey. Hayallerine erişebilmek için çaba göstermek ya da en azından çabalamayı istemek, kimine göre başlangıç, kimine göre işin aslı. Bir yerden başlamak gerekirse nereden başlamalı?diye kendi kendine durmadan sorarken, başlangıç noktasına ulaşmak için bile ciddi bir çaba sarf etmek gerektiğini görmek,ama önüne çıkardığın her türlü engelin hevesini kursağında bırakmak gerekiyormuş. Harekete geçmek için illa ki bir işaret beklerken bu bekleyişin 'heyecan'ının aslında en büyük işaret olduğunu görebilmekmiş mesele.Yapacak çok iş var. Ve bir yerden başlamak gerekirse; olduğum yerden başlıyorum..
Yazmak güzel şey. Hislerini, düşüncelerini,kaygılarını,umutlarını,özlemlerini, aklına gelebilecek her şeyi, istediğin zaman istediğin yerde istediğin gibi yazabileceğini bilmek çok daha güzel şey.Anlamsızlığa kafa tutmaya çalışan ama bunu harfler olmadan yapamayacağını bilen boş bir kağıt parçasına ya da bir blog sayfasına :) anlamlar yüklemek için yazıyorum. Onların bana ihtiyacı olduğunu, benim de onlara ihtiyacım olduğunu hepimiz biliyoruz. Bu yüzden uzun uzun yazıyorum. :)
Ve paylaşmak güzel şey. Hayallerimi, inançlarımı,heyecanımı,harflerimi,olanı biteni,belki de başkaları için çok sıradan olan şeyleri paylaşmak için geldim. Paylaşmanın kudretini bilenlere sesleniyorum: Sizinle bir şey paylaşabilir miyim? :)

1 yorum:

  1. Neden olmasın? :)
    İnsanın paylaştıkça değeri büyür çünkü!
    Sevgiler...

    YanıtlaSil